Vanzelfsprekend

Resultaatmeetexpert bewaakt het cliëntperspectief binnen Vanzelfsprekend

Het resultaatmeetsysteem Vanzelfsprekend meet effect en tevredenheid in de zorglandbouw. Op zorgboerderijen vullen cliënten vragenlijsten in via het onlinesysteem, dat gefaciliteerd wordt door Zilliz. Elk jaar ontvangen de zorgboeren een automatische rapportage van de antwoorden van de ingevulde vragenlijsten.
De vragenlijsten zijn door Resultaatmeetexpert ontwikkeld. Als onafhankelijke ontwikkelaar en onderzoeker garandeer ik dat Vanzelfsprekend meet vanuit het cliëntperspectief. Daarnaast bewaak ik de correcte aanpak van de procedure, zoals het garanderen van de onafhankelijkheid bij het onderzoek, het bewaken van het cliëntperspectief en de garantie van anonimiteit.

Resultaatmeetexpert levert aanvullend onderzoek met resultaten Vanzelfsprekend

Er is méér te halen uit de antwoorden die worden gegeven op de vragen van Vanzelfsprekend. Er kunnen verbanden worden gelegd tussen onderdelen en (meerjarige) patronen kunnen zichtbaar worden gemaakt.
Een ruime meerderheid van de deelnemers van zorgboerderijen gebruikt de beschikbare open tekstvelden voor extra toelichting. Deze teksten worden niet zichtbaar in de automatische rapportage. Deze teksten leveren op elk niveau inzicht: van zorgboerderij, regio en landelijk, mogelijkheid op voor verder aanvullend onderzoek naar effect en tevredenheid.
Resultaatmeetexpert levert aanvullende rapportages.

Vraag een offerte aan!

Een workshop over de unieke aanpak van Vanzelfsprekend

Resultaatmeetexpert biedt een (online) workshop aan over Vanzelfsprekend. Gebruikers en geïnteresseerden krijgen daarin een inleiding op de unieke aanpak van Vanzelfsprekend. De deelnemers krijgen ter voorbereiding de mogelijkheid de vragenlijsten zelf in te vullen. Er is ruimte voor vragen en uitwisseling van de ervaringen. Kosten zijn €38,- (ex-BTW) per deelnemer, bij minimale groep van 6 deelnemers.

Bestel een workshop!

Visie van Vanzelfsprekend?

Wat en hoe meet Vanzelfsprekend effect en tevredenheid?

Vragen stellen, offerte aanvragen of workshop bestellen?

Heeft u vragen over het technisch gebruik van Vanzelfsprekend? Voor meer informatie over bijvoorbeeld, inloggen, vragenlijsten klaarzetten voor de deelnemer, de link naar de vragenlijst versturen en rapportages vinden, kunt u een handleiding downloaden. Staat uw vraag daar niet in, dan kunt u Support van Zilliz benaderen.
Voor onderzoeks-inhoudelijke vragen, meer informatie over het ontwerp van het onderzoek of het beoordelen van resultaten, kunt u contact opnemen nemen via dit formulier. 
Het contact formulier kan niet in deze browser worden gebruikt.
Upgrade uw browser naar een nieuwere versie of neem op een andere manier contact met ons op.
Bewijs dat je geen robot bent
Sleep het blauwe puzzelstukje naar rechts.
* Verplichte velden